skador & sjukdomar var det ja!

just det ja.. höll på att glömma att jag skulle plugga, nej då! dock fick jag den fina blusen jag beställde från h&m i helgen, fast av min syster! så istället för att beställa den kunde jag få den.. får nog ge världens finaste någonting fint & spontant så där någon gång. iaf, den är hur snygg som helst & jag tycker den passar hur bra som helst på mej.. det är verkligen min stil & en sådan blus jag kommer stormtrivas i.

& för er som undrar hur det gick me b&j.. shit vad god! vet inte alls hur jag ska klara mej att gå till affären utan att köpa me mej ett sånt paket varenda gång. dock lyckades jag faktiskt äta enbart halva & spara andra halvan till i morgon. gud vad jag kommer vara lycklig över det när jag kommer hem efter tentan i morgon. då har jag dessutom två mörka chokladkakor som ligger & väntar. tänk om jag blivit en sån där som kan ha godsaker hemma utan att äta? njae, det tvivlar jag på. dock skall jag börja lyssna på min kropp mer.. säger magen i från att hon/han/den/det är mätt så får man acceptera det helt enkelt.. trots att det är supergott & man inte vill sluta.. hah, lättare sagt än gjort! blir sugen på att plocka ur glasspaketet ur frysen nu.. men icke.. den här gången ska jag minsann klara det! [till i morgon då förstås]

berättade jag att vi såg filmer från när mina syskon & jag var yngre i helgen? ja, mamma & pappa var såklart också me. de där filmerna fick mej att inse hur mycket man är me om i livet utan att kanske fundera över det. jag ska försöka leva lite mer som jag gjorde då.. rätt wild & crazy, bestämd som få, men ändå sansad. säker på min sak.. säker i mej själv. åh, jag blev så lycklig av att se de där filmerna.. av att se hur mycket vi gjorde/gör tillsammans & hur vi alltid hållt ihop. att dessutom få se farmor & morfar igen var någonting utöver det vanliga.. det gav mej en pirrig känsla! jag saknar dem så fruktansvärt mycket men minns alla fina stunder vi haft tillsammans & ler..

nu blir jag otroligt känslosam & vad gör väl egentligen det? men jo.. det är nog bäst att återvända till studierna. men livet är ändå underbart, hur som helst!

vi hörs i morgon efter tentan, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91