thats what you get when you let youre heart win!

massörutbildningen har inletts & idag har vi masserat & fått massage i princip hela dagen. så otroligt kul & jag kan nog blir riktigt bra på det här.. helt klart någonting jag kommer att syssla me. hojta till om du behöver massage helt enkelt.. då finns jag nog som egen företagare om någon månad eller två!

nu sitter jag & lyssnar på paramore & ska alldeles strax åka till linda på lite födelsedagsfest, härligt! därefter ska jag förbi camilla en sväng där massa i klassen kommer titta på fotollen tillsammans, sverige möter ju portugal idag.. det har ni koll på va!? nej.. dags att fixa ordning mej det sista.. låter mitt batteri i kameran ladda lite också, ikväll blir det pics!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91