the lonely nights are not too bad

åh, vad kul det är att tvätta.. NOT! men otroligt skönt när det är färdigt & alla kläder är rena & fina.. & doftar sådär gott. dock doftar det alltid som godast när det är tvättat hemma hos mamma & pappa, någonting alldeles speciellt det!

såå.. vad har idag hänt i mitt underbara liv? ja, förrutom det jag nämnt tidigare har jag tränat spinning, vilket jag älskar, som många av er redan vet! somliga vet det kanske inte.. då jag haft otroligt många besökare denna dag, så himla kul! hoppas ni är här för att stanna precis som jag! efter spinningen sprang jag iväg & hörde i kassan om det möjligtvis fanns någon plats på bodybalance & det fanns det! idag kände jag mej dock otroligt stel & inte alls särskilt smidig & bättre blev det inte att jag hade världens smidigaste tjej snett framför mej. men men.. smidigare blir man me tiden & nu när camilla, bia, robert & jag ska skriva om rörlighet i idrottsfysiologin skall jag fåagera testperson. då jävlar! ni ska självklart få se "före" & "efter" bilder!

nu ska jag se det sista på ekdahl, kram godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men usch, ge dig nån gång.. du blir ingen ny blondinbella, sluta promota ditt skräp på facebook plz

2009-03-26 @ 03:59:50
Postat av: emelie

sluta läs istället så har vi båda fått som vi vill!

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-26 @ 08:50:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91