inget går vägen. allt går vägen.

hej vänner!
sitter hemma i lägenheten & skriver på c-uppsatsen. helgen spenderades som sagt i stockholm med familj & släkt.. mitt kusinbarn sophie döptes & dopet var hur fint som helst.. väldigt känslosamt på grund av diverse ting & mirakel som skett det senaste året. insåg att jag snartsnart vill ha barn (eller.. jag ska säga.. längtar mycket till den dag då vi är redo att skaffa en liten.. bäst att tillägga!) & insåg att jag nu är ännu mer förvirrad över vad jag vill med mitt liv. lärare.. ja, men ändå kanske. finns annat jag har i tankarna. strunt samma, orkar inte tänka. familjen är viktigast. välmående. jag insåg hur mycket värde det ligger i var sekund vi vandrar på denna jord. insåg att jag tror på gud mer än jag tror. att jag vill att mina eventuella barn skall döpas i kyrka. att jag är otroligt kär i min man (daglig insikt, tänker alltid på hur mycket jag älskar honom). att jag är lyckligt lottad för min familj & släkt. att jag älskar mariefred. att jag är glad att jag inte flyttade till stockholm. att jag trivs i lilla herrljunga. att jag saknar august mer än någon kan ana när han inte är med. och så vidare.
mitt i allt hade jag som tur var tid att träffa anna.. & skellefteå-angelica (som anna & jag träffade i perth), vilket var hur härligt som helst! tack för ni tog er tiid!!
nu till det tråkiga. mitt batteri till kameran går inte att ladda! så några bilder från min systemkamera blev det inte denna helg. fick däremot låna mamma&pappas kamera & fota med.. så några bilder ska jag nog bjuda på senare (får se om det blir idag eller någon annan dag).
nej, dags att fortsätta skrivandet. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91