jag sa ju det!

jag sa ju att jag skulle vara på bättre humör när jag kom tillbaka & nu är jag det! har vart ute & gått en helt underbar skogspromenad med august & sedan vart hemma hos mor&far & ätit lunch med mamma. sen åkte jag en sväng till molins gardencenter i herrljunga, där de fått så himla fint (sen någon alldeles särskilt duktig inredare började jobba där!!) & sist men inte minst mötte august & jag upp min söta vän liselotte & hennes vovve charlie & gick ut & promenera en ytterliggare runda, så underbart! jag lever för promenader just nu. funderar nu på om jag skulle åka & träna eller om jag ska vänta till i morgon när liselotte & jag ska gå & simma. åh, vad skönt att vara i gång. blir så mycket gladare när jag gör saker.. får massa ny energi av att bara tänka på hur pigg jag kommer vara nu när träningen är igågn ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91