man ska aldrig säga aldrig

hej älskade ni! har en fin dag här hemma. håller på & städa & har tänkt överraska mina fina man med ett städat hem när han kommer hem från jobbet.. inte varje dag det händer. jag vet inte riktigt vad som håller på att hända med mej, men jag överväger om vi borde ha gardiner i vardasgsrummet.. trodde jag aldrig jag skulle göra.. håller visst på att gå igenom någon typ av övergångsfas vad gäller inredning. på tal om inredning.. funderar på att bli inredare. ha ni hörde rätt. jag har en ytterliggare idé kring min framtid. jösses, tar idéerna aldrig slut? vart ska det sluta det här? ja, bli inte förvånade om jag slutar som typ.. cirkus-artist eller nåt.
man vet aldrig vad som händer.. never say never.
torkade rosor & gardiner.. så olikt mej det kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91