sista dagen!

godmorgon allesammans! i dag är sista dagen på hemtentan.. skönt!
igår var det möte med laget & vår nya tränare & det verkar som vi ska träna en hel del, underbart! från & med januari blir det fyra tillfällen per vecka tillsammans i laget.. ska bli så kul med division II.. & jag tänker göra allt jag kan för att komma med i a-laget & få spela! är så taggad & vill bara ha januari nu.. börja försäsongen inför serien kan vara bland det härligaste som finns.. dessutom var det för mej evigheter sedan! på tal om träning ska jag i slutet på den här veckan börja träna på gym igen.. ska bli skönt att sätta i gång ordentligt & nu jäklar skall det tränas. har börjat känna mej svag i rygg & får till & med ont i delar av svanken ibland när jag sitter.. så mycket simning & styrka blir det i höst/vinter! snart snart är gamla vanliga träningsgalna emelie tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Tobiaszara

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91