nya möjligheter

den klassiska meningen "ny vecka, nya möjligheter" får inleda detta inlägg. om en liten stund ska jag nämligen till min nya arbetsplats & få reda på mer om min tjänst. spännande!
helgen har varit hur mysig som helst. vi har tagit det lugnt, lugnt & lugnt. fotbollsmatchen gick bra trots knapp förlust. trist, men jag är glad att vi gjorde så bra ifrån oss som vi gjorde. dessutom är det nu man ska göra misstag & förlora OM någon gång. aldrig roligt med förlust, såklart.. men att gå ner sig på grund av den finns ingen anledning till. i övrigt har jag i helgen myst med bebis, käkat hawaii med kebabsås, sovit gott, vaknat glad, vart i borås, ätit gott hos carolina & richard & bara varit helt galet kär.
nu är det hårfix. inte sugen på att komma till banken med den här frisyren.
ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91