sleepless

sitter uppe & tittar på two and a half men. kan inte sova!
tittar runt på lite bloggar samtidigt. inspireras av somliga måste jag säga. åh vad jag önskar jag klädde mig sådär snyggt som vissa gör. tänk er. varje dag. tänk om man kunde ha den där känslan. om man hade ett jobb där man kunde klä sig så där.. classy. ooh.
yeah yeah. fredag i morgon! helg. på kvällen får vi finbesök & på lördag är det jobb & eventuell vänersborgsvistelse. ska bli mysigt med helg! ååh, nu blev jag sådär sjukligt sugen på vatten. får kuta iväg & fylla på glaset!

ååh, sommar...

Kommentarer
Postat av: fru Wrangmo

Så härliga Halmstadminnen!! :)

2011-02-11 @ 09:21:22
Postat av: Anonym

Så härliga Halmstadminnen!! :)

2011-02-11 @ 09:21:44
Postat av: fru Wrangmo

Så härliga Halmstadminnen!! :)

2011-02-11 @ 09:22:51
Postat av: fru Wrangmo

Så härliga Halmstadminnen!! :)

2011-02-11 @ 09:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91