changing minds

okej.. jag skulle egentligen åka till ica & skicka tillbaka ett plagg jag köpte från asos för ett tag sedan. tanken var att lämna in detta för flera veckor sedan men så har jag glömt bort det. tyckte plagget satt för trångt & att jag såg ut som en uppstoppad.. ja.. hmm. men så idag tänkte jag att jag skulle prova den en sista gång. & jag har ändrat mig! jag vill absolut inte skicka tillbaka detta vackra plagg. åh! nu är jag så glad & bara längtar till jag skall använda det! haha.. tänk att man kan ändra sig så oerhört. när jag fick det undrade jag hur jag ens kunnat beställa det.. men nu.. åh, nu förstår jag! maybe ill show you which garment it is. youve seen it before!
(kan tyckas vara ett onödigt inlägg, men jag är bara så glad!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91