du är jordens dolda skatt

åh, sitter & lyssnar efter potentiella sånger jag skulle tillägna de nyfödda vackra människor som fötts under den tidiga delen av detta år. finns så många vackra på både engelska & svenska, men jag tror jag vill rikta in mig på några svenska.
är det själva himlen som jag gungar i min famn
jag börjar i princip gråta när jag lyssnar till carola när hon sjunger himlen i min famn. herregud. barn är det finaste som finns. önskar jag satt & gungade söta isabelle, olivia eller thilde i detta nu. tänk att barn kan säga så mycket utan att prata ett enda ord. att de kan ge så mycket värme & kärlek genom att bara vara. precis som august. min lilla bebis. & som caesar. min syskonvovve.
kärlek är inte ord. det är känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91