Remember, if you ever need a helping hand, you'll find one at the end of your arm ... As you grow older you will discover that you have two hands. One for helping yourself, the other for helping others.

Vackra helg!
lördag förmiddag & jag har sovit som en prinsessa. ska snart ta en promenad & sedan börja rensa min garderob (jag kommer ha en walk-in!!!!). därefter åker jag ut till prästegården där andreas & svärfar jobbar för fullt med ett av rummen. om två veckor flyttar vi in! åh, jag har drömt så fina drömmar.
det speglar livet.

en vacker bild från norra grundsund på nyårsafton.

Kommentarer
Postat av: Emille:

Åååh Carro har berättat om hur grym den kvällen var då ni såg henne! Kommer hon till Sverige igen, bokar vi biljetter snabbt tycker jag! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91