youre not listening

im talking to you, but youre not listening
i dont know what to do my heart is blistering
writing this song tell me im not wrong

tell me i belong



en vacker dag.
skolan ar igang & min dator ar helt fucked up. i morgon ar jag ledig. skont, har en hel del att ordna me & sen ar det forfest me tvaorna infor karen. det ar mycket nu.. & jag annu inte fatt nagon lagenhet vilket borjar ga mej pa nerverna, tar sa oerhort mycket av min energi, alla tankar & fragor om ifall jag agonsin kommer att fa nagon. ah, orka! varfor ar man inte bara garanterad en lagenhet nar man kommer in? idag har jag iaf vart pa sats, tranat & tecknat gymkort. nu javlar, beach 2oo8, here i come. det kander grymt bra me lite styrka & jag maste saga att det kandes som mitt midjematt redan minskat nar jag skulle ta pa mej ett par byxor forut, eller sa har byxorna tojt sej over dagen. kan vara sa.


tva dagar till & dagen ar kommen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91