jag vill skrika ut!

jag behöver inte längre söka ljuset, jag behöver inte skymta det.
jag lever i det, finns i det, existerar i det, jag är i ljuset.


när jag lyssnar till switchfoots on fire kan jag falla djupt och vilja titta mej själv i ögonen & ställa frågan om jag mår bra nu, innerligt, så där bra som jag tror, känner, så där bra som kan verka overkligt, så bra som är för bra för att vara sant. men det verkar vara så, att jag mår bra, sjukt bra. jag älskar att skriva om hur sjukt jävla bra jag mår!

im on fire when youre near me & igår hördes ord jag aldrig förväntat mej, aldrig


när jag sitter & skriver som jag gör & lyssnar på den musik jag lyssnar till glömmer jag till & med av att det bredvid mej står en fet godispåse fylld av choklad. det spelar liksom ingen roll. du är min choklad, mitt socker.

jag har varit i kyrkan. jag vet inte riktigt själv vad jag tror på & så där men på nåt vis är det någonting alldeles speciellt med kyrkor. jag fick sjunga inför morgondagen & det visar sej vara jag som öppnar upp hela kröningen. jag är det så kallade förbandet. allt fokus på mej. oh. det måste gå bra.


jag er.


welcome to the planet, welcome to existens!
jag borde verkligen plugga alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91