make my wish come true

i don't want a lot for christmas there's just one thing i need 
i don't care about the presents underneath the christmas tree 
i just want you for my own more than you could ever know



brasan är tänd & här spelas julmusik på hög volym. mamma kommer snart hem me röda tulpaner & misteln. im just gonna keep on waiting underneath the mistletoe. jag måste instämma me mej själv i mitt förra inlägg. de orden kom verkligen från hjärtat. jag önskar att du var här & att jag fick kyssa dej när som helst, var som helst & hur som helst. hade du vart här hade jag kysst dej så mina läppar varit ömma. jag hade inte släppt din hand från min.

alldeles strax ska jag gå fram till byn & hämta min ipod hos anna. igår var övrigt en grymt bra kväll, en spontan sådan. det gillar jag & man vet ju hur kvällar tillsammans me anna brukar vara, helt sjukt bra. rebecka var där också & sen ska jag lägga in en fin bild på oss. yes, riktigt bra kväll, dock hade jag gärna vrit hemma liiite tidigare än jag var. :)


i won't ask for much this christmas i don't even wish for snow i'm just gonna keep on waiting
underneath the mistletoe i won't make a list and send it to the North Pole for Saint Nick 
i won't even stay awake to hear those magic reindeers click  'cause i just want you here tonight
holding on to me so tight
what more can i do baby all i want for Christmas is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91