looking forward instead of back.

jag läser

"välkommen blivande lärare.." & jag börjar inse allvaret. jag har sökt tre lägenheter i halmstad & hoppas verkligen att jag kan få svar om att jag får komma & titta på lägenheten. det hade vart guld. på fredag ska jag till högskolan på öppet hus, jag börjar nästan bli lite nervös.. på ett bra sätt!

på lördag är jag tjugotvå år fyllda & det skall firas genom att åka me anna & förhoppningsvis karin till kusten. i morgon ska jag till göteborg & träffa kim! känns som evigheter sen sist, trots att det faktiskt inte var det. tycker om att ha mycket att se fram emot. & min fantastiska familj&vänner!

näe. banken nästa & sen house of eden. finns mycket jag vill ha nu, det är det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91