as the sun moves up & down without you.

åh hej. vilken underbar dag! ledig idag me & det skall utnyttjas på bästa sätt. i går var jag ute & jogga i skogen & blev alldeles tagen så jag skall ringa & avboka boxen & springa idag me. var precis ute & gick me liselotte en lite längre promenad, mys! det är på dagar som dessa jag inser hur värt livet är att leva & hur mycket im loving it. alldeles nyss såg jag på tvvädret.. arton grader i eftermiddag! lovely. det får bli en lång joggingrunda idag tror jag bestämt! nu är det få dagar kvar till jag åker till mallorca & till jag inte längre vet när jag kommer vara tillbaka. overkligt, späännande. jag har mycket att göra innan departure. vill träffa alla vänner, köpa nya skor, inhandla lite annat smått & gott, åka på fotbollsläger, jobba! åh.. jag åker snart!



soon ill leave this place with a smile on my face
with a tear in my eye to know what ill leave behind

ikväll skall jag nog söka till halmstad högskola för hösten 2oo7.
jag kan komma att bli engelska & idrottslärare. oerhört bra!


elva ynka dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Åh, resa! Vad göra på Mallorca?
Krama.

Postat av: Maja-Stina

Åh, så underbart. Reseledare. Du har rätt egenskaper. Peppande ju. Hur länge blir du där?

Jag flyttar på lördag eller söndag! Men först blir det bara jag och mina resväskor och närmaste saker. Sen får jag se när resten kommer på plats. Men lägenhet i Alingsås har jag juni ut, som längst. Blir kul iaf! Tack också.

Bra du har bloggen så jag (förhoppningsvis) kan läsa om Mallorcaäventyret.
Krama.

2007-03-28 @ 10:56:54
URL: http://www.majastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91