i don't quite know how to say how i feel.

ett jäkla inlägg skulle det bli men jag kan inte finna ord tillräckligt vackra för att beskriva hur mycket jag gillar halmstad & hur gärna jag vill flytta dit. jag vill åka dit & kunna säga att jag skall åka hem. vid tretton-tiden lördag möttes jag av min bror på station i halmstad, han åkte en dag tidigare än mej då jag skulle ha min middag på fredag. den var oerhört lyckad by the way! [frida kom också!]anton & jag gick lite på stan & mötte senare upp linda. vi åkte hem & gjorde oss i ordning för kvällen.. lagade god mat, drack lite vin & christian lekte bartender & gjorde goda drinkar. sedan var det utgång! lyckat.. mycket bra. & festen fortsatte långt in på natten. söndag var underbar. vädret. lovely. vi bestämde oss för att ta en liten promenad till tylösand. det måste vart den vackraste promenaden jag gått sedan grand canyon. mm, vackert. linda kom & hämtade oss & vi åkte hem. där tog en fin del av helgen slut. all good things come to an end. men livet går vidare. linda & jag gick till maxi & köpte nötfärs för att lite senare kunde göra mumsig tacopaj. vid trettontiden idag åkte vi hem. det kändes förjävligt.. ne inte riktigt så farligt. innan hemfärd hann vi sätta oss på ett cafe & njuta av solen. man skulle kunna påstå att jag var en riktig lyckost för exakt två dygn sen. då var det nästintill perfekt.

det är tolv dagar kvar till jag åker! på torsdag åker jag ner på fotbollsläger i helsingborg & det kan bli min avslutning me utbynäs. känns lite trist men samtidigt så jävla underbart att komma härifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91