every star was shining brightly

another day, another night

inatt gick jag igenom rätt roliga grejer från min barndom, bland annat en dagbok från när jag var elva. så mycket roligt jag skrev & jag måste berömma mitt eget sätt att uttrycka mej på vid den tidpunkten. hahah, jag var so damn funny. "honom i love, men inte honom, jag tycker om honom, men skulle inte säga att jag är kär.. i love hiim, vi ska chatta i morgon klockan 18, i morgon är det disco, jazzbyxor är snygga me kjol över, men inte när man är över 18, hon är såå snäll, men i bland hänger hon efter mej.. vi tycker om samma kille, men ingen av oss är kär i honom". hahah.

idag har jag oont i halsen & jag ska alldeles strax åka & sjunga, eller iaf bestämma vilka låtar jag skall sjunga på kröningen i herrljunga den sjätte december. blir stressigt där, me tanke på tentan, men eftersom jag har så goa föräldrar låter de mej troligtvis låna en bil. thanks.


into your heart ill beat again sweet like candy to my soul
sweet you rock and sweet you roll lost for you im so lost for you

you come crash into me [dave matthews band]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91