silver lining

god kväll mina vänner, åter igen ger jag er ett inlägg från mitt fantastiska liv.
isnt it lovely, isnt it wonderful?

det börjar vankas kärlek bannemej. fest i morgon. jag har köpt vin & jag har köpt glögg me smak av choklad. det sistnämnda skall jag nog spara till helgen. på tal om glögg så åt jag risgrynsgröt idag, sådan där färdig som man köper. MUMS! jag gillar att äta den kall, det är riktigt nice, fast varm är god me.

mm, nej, om man skulle fokusera lite kanske. debatt i morgon, som jag nu borde lägga ner all min tid & koncentration på. dock fungerar det inte riktigt så just nu. mina tankar tycks vilja flanera någon annanstans, av någon märklig anledning. jag klarade den där förbannade reten iaf. det glömde jag nog skriva senast. egentligen hann jag aldrig reflektera över att jag klarade den, tror jag. konstigt det, me tanke på att jag var så jävla orolig innan. tänk som jag funderat om jag inte klarat den, herregud, då hade jag troligtvis bankat ner mej själv i gatan, eller in i väggen & sedan tagit några glas vin & försökt dränka sorgerna. neej., men jag hade gråtit.

jag längtar till julafton

Kommentarer
Postat av: joi

ohh jag längtar oxå till jul... snart så :). Nu ska jag soova, har feberfrossa, hoppas det går över tills ikväll. Puss. ps.debatten var en piss i sjön.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91