what on earth is going on in my heart

keep your heart from freeezing but what on earth is going on in my head?

fast det jag tänker, det känner jag. & jag jobbar mycket me mina tankar just nu. det är skoj, det känns bra. jag blir direkt medveten om jag tänker en negativ tanke & skjuter bort den & tänker på någonting positivt istället. idag när jag satt på tåget & läste fick jag kanske ett svar på varför -jag känt som jag gjort i mina tidigare förhållanden. det har ofta känts som jag inte uppskattats & blivit älskad, trots att personen ifråga sagt & troligtvis visat det. jag har ställt höga krav & det har jag varit medveten om hela tiden. att ställa krav skall man, men vart går gränsen? det är svårt att leva tillsammans med någon som inte är mottaglig för komplimanger, känslor & kärlek. & det har jag inte alltid varit. jag har trampat på mej själv, så många gånger jag tryckt ner mej själv. alldels för många


your job is you. when you do not treat yourself the way you want others to treat you, you can never change things the way things are. you actions are your powerful thoughts, so if you do not treat yourself with love & respect, you are emitting a signal that is saying you are not important enought, worthy enought, or deserving. your thoughts are the cause.

you must begin to treat yourself with love & respect
.

& when you kiss me on that midnight street
weep me off my feet singing aint this life so sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91