i wanna fall in love

jag är inte kär.

det skulle vara i känslan efter ett träningspass.


idag har jag vart trött. & seg, tills det att camilla & jag åkte & träna step-up efter att vi träffat linn & joanna en sväng på stan. jag har aldrig cyklat så mycket i hela mitt liv som jag gjort den senaste tiden. träning är det bästa botet mot trötthet, tror jag. vill upp & promenera innan jag börjar i morgon, men det skulle betyda att jag blir tvungen att kliva upp halv sex & gå ut i mörkret. but i wish. & jo, jag vill bli kär, vara kär. lyckligt, spontant me konstant längtan & pirr.

suck. amor. yuck. eller inte yuck till kärlek, men allt runt omkring, fast då är det kanske inte kärlek.

funderar på att åka hem nästa helg, alltså inte den som kommer. 95 kronor, endast, me vanligt tåg mellan halmstad & göteborg & sen x2000 från göteborg till herrljunga. kanske borde hem & plugga. finns så mycket annat att göra här.. måste börja på min RET. tre dagar kvar på vfu:n. känns lite sorgligt. blivit mycket inspirerad av de lärare jag sett & haft! på torsdag ska evelina & jag göra nånting gott till dem.

ja, nej, nu ska jag sova. drömma the perfect dream & älska mej långt bort.
i morgon blir det bodypump & box & kanske nånting emellan. fotboll efter iaf!

godnatt angels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91