step inside the door

har fått igång min nya mobil. den är vacker, så fin. & har så många funktioner, vilket jag inte är van vid! sitter & lyssnar på p3 nu exempelvis, the magic number undecided, musik som skall undesökas på lastfm. mm, idag har vart en bra dag. mina två veckor på aspero börjar lida mot sitt slut & den här dagen var lika bra som de andra. fast egentligen ännu bättre på grund av.. TENTAN, yees, i made it. thank you very much. överlycklig.


mm, jag singla slant & lyckligtvis vann jag
jag är påväg

Kommentarer
Postat av: joanna

jaa klart vi tittar på idol :D Blir toppen. Min tenta har försvunnit, fanns inte med på listorna på skolan heller.. Tänk om den försvunnit =/. ´hörs under dagen imorgon, Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91