the smile i lost ive found somehow

hösten är ljuvlig. det är så jävla underbart det här. det stekte verkligen på benen idag när solen lyste in genom bibliotekets fönster.
oktober, i love. uppgiften är klar, vilket team, linn, camilla, fredrik & jag.

tog en fika me teamet plus joanna, åh det ringde & sedan gick vi en stund på stan. det finns för mycket jag vill köpa. köpte pumps! grymt snygga. kanske ska ha ikväll, eller om jag ska ha de andra nya. we'll see. ett ständigt problem, vad ska jag ha för kläder på meej? dont know.

promenad i morse, IGEN! känner mej mycket mycket bättre & riktigt duktig. stolt över mej själv! (:

herrljunga i helgen. fira mamma i efterskott me lite släkt & så. mys! lite trist & jävligt typisktatt anna inte är hemma, men snart kan hon komma & hälsa på mej här nere! längtar!

its time to be beautiful.
försoningsqasque me tvåorna & sen kåren ikväll.

pusss puss pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91