the strangest thing

& här sitter jag

stressad som ett as över min jävla ret som jag inte har en aning om hur jag skall lägga upp, hur jag skall formulera, vad för svar jag skall ha, för frågor jag skall ställa. & här sitter jag förbannad på samsung, på telia, för min display på min splitter nya & dessutom dyra telefon pajat. & här sitter jag pissed för att jag istället för att ta en promenad i morgon bitti måste sätta mej på cykeln & åka in till telia. jag ska ha en ny, så är det bara.

& här sitter jag

tankarna snurrar & jag känner mej så fruktansvärt patetisk som är så så jävla sur över en jävla telefon som egentligen inte borde betyda ett skit. det finns så mycket annat att lägga fokus på. nej, fan heller att livet is gonna get me. no way. im stronger, better, that that. det är visst någon som jävlas, men jag går inte på det.


& här sitter jag
och egentligen bara har det jävligt bra.


dont let anyone bring you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91