from now on

im turning my life around. tvärvändning.

anna made my day när hon ringde & berättade att hon fått ett återbud på salongen. jag åkte dit, klippte mej & gjorde slingor. såå nöjd, anna är SÅ grym! skulle jag kunna hade jag kidnappat henne hem till halmstad. HEM. mm & snart har jag lägenhet. i morgon ska jag till hfab & skriva kontrakt.

ska bli glad nu, innerligt, sträva efter lycka. prata med någon, träna, festa, promenera, skratta, leva, äta, dricka vatten & vin & ibland sprite. jag ska älska, kramas, sova, springa, vakna, drömma, lyssna, prata, skrika, sjunga, LE! gör allt det där jag är så bra på & kanske det jag är mindre bra på för att bli bättre. lyssna på opera, på jazz, på rock, på allt, allt, allt. ge allt & alla en chans, inklusive mej själv. jag ska finna ljuset, ruset & stanna kvar i det,

jag skall fånga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91