i sometimes wish your room had room for two

det blir mörkt så tidigt om kvällarna numera.

satt på tåget & lyssnade på josh groban & för första gången sen vi lyssnade på honom tillsammans, lyssnade jag faktiskt på remember when it rained. så jävla fin låt. jag hoppas verkligen du har det bra & att du inte bara får ont om du ser mej le, utan att du faktiskt kan vara glad för min skull. jag har ännu inte gjort det jag lovade, men mitt ord står jag vid & jag ska.

det har regnat idag. mycket. helt otroligt att mitt tåg inte var en minut försenat, varken mellan halmstad & göteborg eller mellan göteborg & herrljunga.


studenthälsan startar i höst en kurs i ångest- oro- & panikhantering & funderar helt seriöst på att anmäla mej. inte för att jag är olycklig på något sätt, utan för att kunna hantera det när det inträffar.. för det gör det. now & then.

tack gud för john mayer. helt ljuvligt for my ears.
vill ha min lägenhet, NU!


i sometimes wish your room had room for two

Kommentarer
Postat av: joanna

Jag kanske kan följa med dig på den där kursen, haha. Som sagt, man kanske kommer behöva det en dag. Jag sitter och läser den himla historiaboken, du ser, kan inte slita mig från datorn =P. Bäst jag går tillbaka. Ha en underbar helg hemma. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91