kärlek har ingen definition.

all i needed was the love you gave
all i needed for another day
& all i ever knew only you

det var nu jag skulle ringt & sagt godnatt. om du varit min & jag din.

jag vet inte om jag skrattar eller gråter, är arg eller ej. mina sår du så fint hade läkt har åter igen skrapats upp & den här gången gör det mer än bara ont. det är en smärta jag inte kan beskriva , men som jag så gärna skulle vilja ta på, riva ur & kasta bort. just för tillfället kan jag inte tycka eller känna att du är värd den. men jag har begått misstag förr & jag lär mej oftast någonting av dem. en sak jag tar me mej från mitt förflutna några månader bakåt är att jag aldrig någonsin skall låta mej själv övertalas.. eller att inte lyssna på min magkänsla. jag gjorde det jag trodde var rätt, men ack så fel jag hade. jag hoppades så mycket på någonting jag inte trodde på, men som du lovade skulle vara sanning. ensam är stark, men tillsammans är man starkare. det är ord du inte tror på. lycka är någonting man skapar, inte någonting man får gratis. kärleken är & skall inte vara en dans på rosor, inte enligt mej iaf. kärleken är någonting man kämpar för. tillsammans hjälper man varandra genom motgångar & glädjer sej vid medgång. jag är så jävla sårad marcus. tack.

kärlek har ingen definition


godnatt & sov så jävla sött.
ska drömma om min lägenhet jag fått idag,
men har tillträde till i december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91