det här me söndagar

ett. jag vaknar upp & mår bra, visst lite seg, men ingenting känns jobbigt. två. jädrar vilken kul kväll vi hade igår, lite mycket folk & trångt, men kul! tre. jag tänker att det är storhandling idag. fyra. om tre veckor ligger carolina & jag på playan i grekland. fem. det är två månader & en dag kvar till john mayers konsert i london. sex. är ett oerhört brett & massivt ämne att prata om på en förfest. sju. snart är det tenta-period igen. åtta. det är snart sommar & det innebär jobb på systembolaget. nio. min lägenhet behöver ett rejält röj. tio. jag vet inte om jag ska åka till herrljunga på valborg eller ej. elva. jag har världens bästa vänner. tolv. jag vaknar upp & är lika lycklig som jag varit de senaste veckorna, helt fantatiskt, helt lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91