fokus!

den här veckan blir det hårdträning & grym mathållning. på torsdag eftermiddag åker jag nog hem & hälsar på i herrljunga, saknar min familj så himla mycket & så ska christian & linda troligtvis hem & då är det ett ypperligt tillfälle att göra detsamma. jag ska ju till herrljunga helgen efter, men det struntar jag i. kommer inte bli mycket herrljunga i sommar så får passa på medan jag kan. hoppas jag hinner träffa lite söta vänner & att jag hinner åka & se en match me utbynäs. hade vart hur kul som helst.

den här veckan kommer recept återkomma häär, härligt va? jag ska redovisa frukost, lunch, middag & hur jag tränar varje dag den här veckan. på så vis kanske jag inte kan me att fuska massvis, i synnerlighet me maten. det är viktigt att äta bra hörni! det verkar mitt huvud inte alltid hålla me om, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91