saturday fever once again

jag vänjer mej aldrig vid känslan av att vakna upp me fjärilar i magen. en ny dag

kom precis hem från ett spinningpass, vilket känns oerhört braa. inatt fick jag en släng av sogsna känslor, vilket inte hör till vanligheterna nu förtiden. men ibland rinner det över litegrann, särskilt när man vet att någon man tycker om & bryr sej om inte längre vill finnas i ens liv. men, jag har sagt hur jag känner & räcker det inte så kan ajg inte göra mycket mer just nu. & det rinner över när vetenskapen om att någon man bryr sej om mest på hela jordklotet mår dåligt över särskilda saker som ens inte är värda att må dåligt över, men som ändå är så enkelt att förlora kontrollen över. [jag älskar dej & jag finns här]

idag blir det feest. ska in i duschen nu & sedan får det bli lite mat. vid ett-tiden ska jag möteupp linn & petra på stan. ska gå run lite & sen ska vi hem till linn & laga lite mat & dricka lite vin. det är rocktema ikväll, så nu måste jag fortsätta kolla ut potentiella outfits.

ha en sjukt bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91