i kissed a girl & i liked it

bokstavligt talat så gjorde jag faktiskt det i min dröm inatt. hahah, har nog lyssnat för mycket på i kissed a girl & i liked it me katy perry. riktigt bra låt.



yeah, idag har vart en jättefin dag. jag har promenerat mycket. själv, me carolina & caesar & sedan me min söta vän liselotte. jag ahr pluggat & det flitigt & jag är stolt. & det är kul me fonetik! fan, jag önskar att jag började tidigare bara. de närmaste dagarna kommer innehålla många timmars läsning. men det känns inte alls jobbigt nu längre. men jag längtar till biomedicin börjar. fan vad kul det ska bli att börja plugga igen. & jag längtar längtar längtar. det är mycket som händer den närmsta tiden. det är tur att jag inte har någon annan att tänka på än mej själv. min satsning inför kommande års löpning kommer sättas i gång på fullt allvar & då funkar det inte me en massa djupa förälskelser. hahah, jo det är klart att det gör. erkännas skall att jag längtar efter kärlek & någon att få dela saker me mer än nånsin, dock är detta egentligen ingenting jag vill erkänna varken för mej själv eller andra. hah. nu är det gjort.

sex & the city är iaf the shit. finns det någon serie man mår bättre av?



the most significant relationship is the one that you have with yourself, sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91