whats up with this day

för det är ingen vanlig dag, nej det är mammas födelsedag, hurra hurra hurraaa!

igår var det måndagsklubben & vilken härlig kväll det blev. några  glas vin & jag tackar joanna som lämnade sitt vin hemma hos mej efter festen då detta vin innehöll 8 procent alkohol, vilket räckte för att relativt fort känna på brusning igår. kvällen var som sagt kul, dock tycker jag 160 kronor är övepris för det stället. nä, halmstad, ni som har hand om the mondayclub, sänk priset för bövelen. 

 idaaag då.. ja, jag har sovit länge. sedan vart ute på en liten promenad me herrljunga-linn, lagat & ätit mat.. & nu tvätt, vilken skall va klar om senast en havtimma. då ska bannemej jag gå till gymmet eller också ut & springa. det är bara att välja. sen big shots!

lite planer framöver

jobba en & en hal vecka till, sedan ledig!
sjunga på bröllop
åka hem & troligtvis stanna ett tag i herrljunga
nollning
första september börjar skolan, längtar!


Kommentarer
Postat av: joanna

haha varsågod, du får tacka min mamma egentligen, det var hennes som jag tog :). Ohh jag längtar oxå till skolan, fick min peruk idag, den ser ut som fan, haha. Love u. Puss

Postat av: joanna

haha varsågod, du får tacka min mamma egentligen, det var hennes som jag tog :). Ohh jag längtar oxå till skolan, fick min peruk idag, den ser ut som fan, haha. Love u. Puss

2008-08-06 @ 00:06:14
URL: http://joannagullberg.blogg.se/
Postat av: Anna b

Hej hej. jag saknar dig så jag var tvungen och kika in och läsa lite om vad du sysslar med :) puss

2008-08-06 @ 21:14:58
URL: http://annapunktb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91