bara är

& så kom mörkret
natten föll solen gick ner

jag undrade hur jag skulle göra me alla bilder
alla planer alla minnen alla löften

visst kände jag mej tillfreds, som jag sagt
jag var lugn ingen panik du sa jag ger

där fanns väl kärlek av annan sort alltid ett men
& du sa det kommer bli bra framöver sen



& jag tänker, trots att jag vet att det inte finns någon mening. det som har varit kommer jag aldrig kunna ändra på. tyvärr. hade jag kunnat hade jag vridit tiden tillbaka ett par månader innan lidandet skulle börja. jag hade sagt åt mej själv att lyssna på huvudet mer än bara på hjärtat. visst är det oerhört vackert att lyssna till hjärtat, men frågan är om jag inte på grund av det aldrig förstod hur situationen egentligen såg ut. jag tror jag visste att det aldrig skulle gå, men viljan tog över allt. till och med mitt sunda förnuft. jag skulle kunna gråta, om jag ändå kunde vrida tiden tillbaka. det är när mörkret faller saker och ting känns extra jobbiga. det börjar bli tyst i huset, allt jag hör är knastret från elden som brinner i kakelugnen. jag gillar det, men samtidigt känns det lite sorgligt. vårt ljus brann ut, om det ens varit tänt. jag vet inte. jag tror inte på ett ord du sa, inte ett enda. jag längtar efter en dag när kärleken är bara är


okey, deet här är vackert. klicka på länken
http://www.youtube.com/watch?v=MdOAr_4FJvc&feature=related

nu är det survivor det ska jag bli
& youll be sorry for whatever youve done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91