did i ever love

just nu känns det som jag sitter vid datorn konstant. har jag aldrig tidigare haft internet, msn, möjlighet att ha konstant kontakt med omvärlden? man skulle kunna tro det. nej, jag har faktiskt städat, tittat på tv & vart på stan & köpt en foundation mellan varven, inte illa. om en stund bär det av mot gymmet för bodypump & dans. hoppas jag har lika kul den här gången på dansen som förra gången. två veckor sedan nu, minns att jag efter det passet gick till t. det känns lite konstigt att gå förbi hans lägenhet flera gånger om dagen utan att kunna gå upp & säga hej om jag vill det. eller iaf utan att gå upp & krama om honom. det kändes iofs inte alltid möjligt förr heller, oftast kände jag mej som att jag var ivägen.

jag är riktigt fest-sugen idag. riktigt sugen på vin. men, eftersom ingen annan verkar vara det får jag spara mej till helgen, det ska jag nog klara. carolina kanske kommer hit [hoppas!!] & på lördag blir det melodifestival-night hos mej. yes, DÅ blir det vin iaf. det är redan bestämt.

nu ska jag fixa ordning lite här. ikväll blir det greys-kväll hos joanna me några söta vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91