it hurts so bad that im wanting you

take time to realize
im on your side [i was]

men precis som någon sa till mej att han inte kunde ta mer skit kan jag inte göra det. i cant spell it out for you. inte mer än jag redan gjort. jag har lagt fram det på ett så tydligt sätt att jag tycker du borde förstå & att du borde ta mej på största allvar. borde inte en människa som påstår sej älska mej vilja ordna upp saker och ting mer än någonting annat? nej. jag har slutat tro på kärlek nu. fuck the word kärlek. jag ska sluta hoppas. sluta.

im leaving you, im not sure if thats what i should do it hurts so bad im wanting you  but cant go back
trying to find, to find, that all elusive piece of mind stuck here somehow, shrouded beneath my fear

and now i dont need it


thank god for människor me ett hjärta.
tack linn, karin, mathilda, emma, hanna för ni gjorde åre till en vacker resa trots allt.

ett skivsläpp jag inte kan vänta på. colbie caillat - coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91