its really over

ett förhållande fyllt av ord utan innebörd, lögner, svek & en som ger medan den andra tar.
det är ingenting för mej. men mycket har du lärt mej & mycket har erfarenheten gjort för mej.

ljusen är tända, likaså brasan. far min sitter & tittar på skidskytte & caesar ligger bredvid mej. jo, jag åkte hem till mamma & pappa. jag överraskade dem & de blev glada. det syntes. jag blev glad. ikväll blir det bara en myskväll me föräldrarna & me caesar, anton kommer nog hem lite senare också. vi ska äta räkor & aioli & det är jag oerhört glad över. jag tycker om att vara här. det är varmt, det är vackert, det är kärlek.

jag trodde allt skulle kännas värre idag. men när jag vaknade hemma hos linn kändes allt okej. vi pratade en hel del inatt & hon får mej att förstå att det som varit inte har varit okej. nej, inte någonstans. där har varit ord ord ord, men no action. allt ska bli så bra, men vad hände me nuet? jag är lyckligt lottad som har det så bra, mina vänner, min familj.

åh, jag hoppas på en helg me mys. vi kanske ska åka till ikea & sen kanske camilla skulle komma hit.
jag är så glad, trots allt som hänt. är så stolt över att jag äntligen tagit tag i det jag grämt mej över i flera år.


jag ♥ er. ni förtjänar den allra finaste dagen, alla dagar.

one republic - stop and stare
colbie caillat -
realize


Kommentarer
Postat av: jennie

hoppas allt blir bra för dig, emelie. det är du värd! kram jennie

Postat av: joanna

du är underbar!

2008-02-14 @ 23:24:47
URL: http://joannagullberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91