sex.. hade inte vart helt fel känner jag

sex magrutor menar jag ju såklart. vad trodde du?
[men å andra sidan, sex som i sexuellt umgänge hade väl inte heller vart helt fel]

hahah, jag pratade precis me linn a på msn. hon kände visst en person jag haft någon typ av kontakt me this saturday. mm, världen är liten! träningen gick riktigt bra today by the way. beach 2oo8 lurar bakom hörnet & jag känner att våren kommer passera någon oerhört fort, om den kommer, när den kommer & jag ska vara jävligt fit this year. tänk att känna sej riktigt nöjd för att visa upp sej i bikini, det hade vart nåt! i morgon blir det iaf bodypump & dans. en vecka sen det var onsdag redan? gud. tiden går verkligen fort.

snart: brothers & sisters. i morgon ska jag köpa en mental träningsbok. ska bli skoj att börja skriva iden, massa positiva saker om livet & så. i morgon börjar jag med mina morgonavslappningar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91