there is a new wind blowing

mm, idag är det starka vindar, nya på något sätt. jag är ny. jag är inte som förut. det är någonting som har förändrats. satt på bussen förut & tittade rakt in i månen & såg mej själv. jag är här, jag är nu. jag andas, alltså finns jag. det är sjukt att få ett sånt ögonblick. vet inte om jag stött på någon liknande förut. vet ni, jag har funderat mycket de senaste dagarna. på hur allt varit den senaste tiden i mitt liv. [för ovanlighetens skull?] vilken tid. vilken härlig tid jag haft. visst har jag fallit för fel killar, låtit mej själv såras, varit stressad och orolig uti helvete, inte haft jättetur me tekniken.. men det är värt det, allt, för mina vänner jag fått här & för det jag gjort för mej själv. jag är stolt. över mej själv & över er.

igår krashade min dator, eller vad som nu hände. yes, jag trodde hela mina värld skulle rasa samman. först nya mobilen som gick sönder & sen cd-spelaren & efter det ipoden & nu datorn. herregud. mm, vad gör man, bryter ihop & kommer igen? inte nog med det har kärleken varit av olyckligt slag, hjärtan har varit brustna & andra typer av problem me hjärtan har funnits & finns fortfarnde. men, hey, jag lever. men jag bara undrar vem fan det är som jävlas me mej & vill göra mej alldeles förkrossad, vem? vad har jag gjort för fel? varför? nej, visst, inte, jag är inte bitter, jag är glad, jag lever. & i morgon skall det firas, med vin & jordgubbar, jordgubbar mina vänner. & det är dans


men, det är fortfarande jävligt störande

tack mor & far för en mycket fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91