how come every road i walk is winding

jag trodde aldrig att jag skulle ta det där steget till att förändra mitt liv. visst har det funnits i mina tankar. hela tiden, alltid, någonting jag egentligen velat göra de senaste åren av mitt liv. jo, det är med sorg jag säger att mitt liv varit som en ond cirkel i ett flertal år, men med glädje jag säger att det är slut på det nu. jag bryter den. det känns så jäkla skönt att kunna säga det. jag bryter den

det gjorde jag i tisdags.

nu sitter jag på biblioteket, för att betala räkningar. ensamheten gör ont just nu, men samtidigt vet jag att den är nödvändig. jag brukade tycka om att vara ensam. nu vet jga varken ut eller in. hur kunde jag glömma min ipod? just nu känner jag att musik hade gjort susen. som alltid. min cd har pajat. det känns rent ut sagt för jävligt. & vet ni något annat som känns förjävligt? känslan av att vara en utväg, eller som ett måste. "oh no, nu måste jag ge henne lite tid också". inte bra. jag hoppas på förändring, precis som jag skall förändra/förbättra det jag gör mindre bra. jag vill ge&få värme, kärlek, trygghet. vill inte alla det?

engelskan i skolan har satt igång. äntligen. det känns så jävla skoj att börja jobba me grammatik igen. tro det eller ej. det ger nostalgi från min latin-tid på gymnasiet. visst var det hårt, men det gav resultat. jag känner det nu. att ta ut satsdelar kanske skulle kunna fungera som någon typ av avslappning. jag funderar på att göra några uppgifter nu faktiskt. mm, grammatik kan vara roligt, men säger inte att allt som är roligt är lätt.

pt-cirkel & städ & packa ikväll. göött!

karins stora dag idag & i morgon är jag på vägen upp till henne. åre. det ska bli spännande, roligt!

jag vill ge mina vänner ett stort tack för det stöd ni ger mej. jag älskar er av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: joanna

ha det underbart i Åre, är så avundsjuk :)! Glöm inte att fyllemessa mig, haha. Puss

2008-01-25 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91