i was never away, but im back

welcome 2oo8, gott nytt år!

onsdag brukar vara en dag jag älskar, not today. idag har jag bröstsmärtor [som låter så mycket värre än de är] på grund av den stress jag utsätter mej själv för. men jag klarar mej, det gör jag alltid. ill survive. jag har haft en splendid christmas & allt som haft me den att göra. och om jag är kär!? om. om jag kunde beskriva skulle jag, men det finns ingen anledning, där finns inga ord så vackra som du, som min kärlek för dej. mm & nu tillbaka i halmstad, hemma igen. vi är här nu, camilla, linn, joanna & jag, los Quattros är samlade. & its lovely.

hemtentan är en sak för sig, den är förjävlig, på grund av böckerna, inte på grund av innehållet.



something happened for the very first time with you
my heart melted to the ground found something true

im in love with you

& i know the goal is to keep me from falling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91