im giving you all ive got

im yours



det är natt igen. dagarna går sjukt fort & i morgon får jag äntligen träffa hjärtat igen. då åker jag mot halmstaden, men först ett litet stopp i göteborg. på kvällen träning & städ i lägenheten, me tanke på att det var någonting jag sköt upp innan jag åkte till herrljunga. no good, men jag tror det blir mysigt att gå runt & plocka lite. en vecka kvar till åre. den resan kan bli precis hur bra som helst. yes. som ni kanske förstår hade anna & jag en riktigt trevlig kväll igår. like always. idag har vi promenerat & preliminärbokat en helg då hon skall komma & hälsa på mej. längtar! jocke, eller skall jag kanske skriva kokoskungen är riktigt skicklig på att öppna kokosnötter & "rensa" ur dem så behöver du någon gång assistans me det kontakta mej så skall jag se vad jag kan göra.

nej. o1.35, redan. ska gå & sova så jag kommer upp i morgon. dagen, veckan, skall börja bra. skönhetssömnen behövs & i morgon vill jag se någorlunda pigg ut.

hoppas ni haft en fin helg. min har varit en tankeställare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91