frukt versus skräp



vilken dag! & jag har äntligen gjort det jag sagt att jag ska göra i flera månader. jag har handlat frukt på stora torg i halmstad. hur mysigt som helst & minst lika gott. mums! me hjälp av det här fruktfatet blir det inga problem att hålla sej borta från godiset! känner mej laddad som fan!

idag har jag haft en härlig dag. solen skiner & det är varmt & då finns det inget att klaga på. jag började dagen me en omelett & fortsatte någon timma senare me en joggngtur kominerat me powerwalk. supeerskönt! sedan blev jag bjuden upp till linn på lunch & gud så gott det var. kyckling me rotfrukter, good job linn! sedan var det dags att tvätta & under tiden som jag väntade på den var jag en sväng på stan, fixade lite grejer, tittade in på systembolaget för att bara titta på lite viner & sedan handlade jag frukt!

nu ska jag alldeles strax träffa mathilda på gården. brännboll eller kubb på gång. mysigt!

ps. ipod beställd, snart är den min!

Kommentarer
Postat av: joanna

haha jag vet, msn är fuckad på datorn, vet inte varför.. Men tänker på dig och saknar dig, kommer nog snart ner, kanske nästa helg, inte ngt bestämt än, vi får se :)! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91