när huvudvärken tar över

blää, jag hatar huvudvärk & jag som trodde att jag lyckats klara mej från den. men icke.

igår kväll var riktigt kul. men det blev mycket vin.. eller kanske inte mer än vanligt.. men lite vitt, lite rött & lite rosé. när man blandar på det viset så är det nog lite huvudvärk man får räkna me, det var ingenting jag tänkte på igår. vi var hemma hos mej & tiden gick hur fort som helst & vid halv ett [?] var det dags att gå en sväng förbi cafeet. såå mysigt däär. för min del blev det en sväng in på både mårtenson & lilla helwetet också. hahha, dock tyckte jag inte där var så mycket roligt folk. men kommer man in gratis ska man inte klaga. bra grejer!

nu måste jag städa, äta, duscha & gå ut & gå, puss pussss

Kommentarer
Postat av: anna b

hej vännen! jag ska komma till dig och då ska vi baske mig skaffa oss huvudvärk. En riktigt grym och rolig utekväll beställer jag. Hör av mig i veckan. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91