tack mina vänner & tack sol & tack p3, TACK!

wow, vi bor i två olika världar. det känns som vi är mil från varandra & det gick på en hundradels sekund efter månader. några få sådana, kalla. men jag är en master på att gå vidare, tro mej, i know.

idag har varit en bra tisdag. riktigt bra faktiskt. vaknade upp me solen i ögonen & me en helt fantastisk känsla av att dagen skulle bli bra, i knew it liksom. jag bara visste. jag klev ur sängen, drog på mej mjukisbrallorna & en tröja, en jacka & ett par skor & gick ut på promenad. mysigt & glad blev jag av musiken som spelades i mina lurar. solen, den gjorde sitt. jag kände mej glad, en känsla av livets goda. musiken som spelades i p3 var som gjord för mej. helt underbart, tack p3. vid elvatiden kom camilla & det var dags att gå över till stadsbibblan. riktigt härligt att sitta där, men mindre härligt me grammatik, engelsk grammatik. men behövligt. senare kom linn & ännu senare gick vi på stan & vi gick till morfars & fika. idag hade jag nog heellre suttit ute & fikat, men det kanske hade blivit lite kallt trots allt. men nu är våren på gång tror jag, hoppas jag. jag vill tro det. men, nu har jag iaf köpt ett par riktigt fina solglasögon, riktigt nöjd faktiskt. det blev ett par från åhlens. snyggt me solbrillor tycker jag, man ser så vårfräsch ut liksom. nog om det, vi drog & träna bodycombat efter. jag skippa spinningen idag, kände inte att jag hade ork. man måste lyssna på sin kropp.

nu är det iaf dags för en dusch, en rejäl insmörjning av kroppen & sedan skall en härlig måltid tillagas.
vid åttatiden kommer brudarna & det blir mys för det var längesen the four of us träffades.

ljuset är här för att stanna,
mina vänner, det är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91