beauty comes from within, men min dröm kan ha stupat

så här kommer lite ego-pics, som det så vackert kallas i bloggvärlden, så ni får se resultatet av dagens besök på studio 36. tilläggas skall att anna är en sjukt bra frisör, den bästa skulle jag vilja påstå. [håret är uppsatt på bilderna]



nu ska jag ta en joggingtur & promenad me caesar. efter det blir det packa alla grejer & så småningom åka mot halmstad igen.

p.s [tycker ni att mitt leende ser fejkat ut? här kommer svaret]
det verkar nu som att min dröm gått i kras; det ryktas om att john mayer & jennifer aniston har något typ av förhållande, eller iallfall att de dejtar. helvete också, jag som hade börjat få hopp om kärleken. men men, den som inte söker skall finna. snyft

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hej sötis=)
Åh vad fin du blev, riktigt nice! Måste bara säga det att jag verkligen fattade hur mkt jag saknar dej när du var här i fredags. Vi hade alltid så himlans kul jämt. Jag får se till att komma o hälsa på dig i din lägenhet snart o träffa alla dina vänner o skolan förstås=)
Saknar dej. Puss på dej!!!

2008-05-13 @ 14:57:16
Postat av: Emma

såååååå fin du blev hjärtat. jätte snyggt verkligen. massa kärlek. emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91