i morgon är de mina!

shit, jag har någonting så sjukt att berätta. satt på bussen mellan halmstad & göteborg tidigare idag. var precis på väg att somna, ni vet i det där goa stadiet när man börjar drömma..? mm, jag var i det stadiet iaf & helt plötsligt börjar någon prata, eller nej skrika, på typ thai eller liknande. herrgud tänker vi & hela bussen vänder sej om "har någonting hänt eller? nej, det visar sej att hon pratar så högt helt enkelt. please människa, jag försöker sova här. suck. vilka jävla problem. eller inte.

men så är det ju första maj. demonstrationer hit & demonstrationer dit. men ey, tro mej, jag tycker det är bra & beundransvärt me människor som tycker. ibland undrar jag dock om människor verkligen tycker det de uttalar sej om att tycka eller om de tycker så bara för att tycka någonting. äh, spela roll, tycka ska man fan göra, vad vore livet utan människor som tycker?

jag är glad idag. jag är hemma i herrljunga & hela familjen är samlad i huset. jag älskar det! tycker det är sjukt mysigt & jag kan erkänna att jag känt mej aningen nere ett par dagar, men så fort jag fick kramat alla här hemma känns det fint igen. livet. nu ska jag alldeles strax i säng för att orka upp relativt tidigt & ut & jogga me brorsan.

nästa år funderar jag på att köra vasaloppet, springa göteborgsvarvet & cykla vättenrundan. vad sägs om det? det enda problemet är alla utgifter. men det är kanske värt det. fan, jag hade vart sjukt nöjd om jag kunnat säga på nyår mellan 2oo9-2o1o att jag gjort allt det där. men jag kan nog finna andra saker att vara nöjd me i andra fall. som nu, på direkten, kan jag säga säkert tusentals saker jag är nöjd me. hade jag börjar skriva någonting nu hade jag inte kunnat sluta, tro mej. så nöjd känner jag mej, trots att kreta är om två veckor & att jag inte känner mej alls så fit som jag kanske önskat. men, så.. förhoppningsvis, kommer det ju fler somrar.


någonting jag dock måste visa min nöjdhet över är mitt prov av chinos idag & hur fina de var & hur bra jag passade i dem. i morgon köper jag dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91