det där me mörker igen

alltså, jag tycker det är jävligt mysigt me mörker. det har jag sagt förut va? ett antal gånger antar jag. dagens kväll kommer spenderas mestadels här framför datorn faktiskt. ska plugga anatomi & artiklarna jag skall använda mej av finns hääär. sen ska jag såklart packa & fixa me massa grejer inför torsdag [eller onsdag egentligen], vid halv sju skall jag iväg på spinning & det skulle jag nog vilja utse till kvällens höjdpunkt.

nej, dags att plocka ordning lite & tända ljuuus, såklart.

Kommentarer
Postat av: otto

hejsan hejsan. jag ramlade in på din blogg av en ren slump häromdagen.



då noterade jag ett spännande inlägg som bestod av följande rad på ett ungefär "snart kan ni se min framtida kropp i tv"



jag undrar nu om du är en dokusåpakändis eller vad det är frågan om för lurigt projekt du håller på med =)



må väl

2008-11-18 @ 09:11:09
Postat av: emelie

hahah, nej, tyvärr inte. hade gärna vart me i robinsson & kommer jag me nästa gång om det blir någon nästa lovar jag att visa upp min vackra kropp! i det här fallet var det jessica alba som fick visa upp sin & den hade jag inte tackat nej till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91