monday monday monday



goddagens!

efter en underbar helg vaknade jag idag upp första gången vid nio men bestämde mej för att låta mej själv somna om & vakna upp helt utvilad. jag vaknade upp vid tolv & var fortfarande rätt trött. dock gick jag upp & åt lite frukost & satte mej framför tvn där jag nu fortfarande sitter. skall alldeles strax ta på mej gympaskorna & antingen ta en lång promenad eller en härlig joggingrunda. dock kan jag inte bestämma mej för var. kanske vid havet, kanske på galgberget. eller kanske längs me nissan? jaja, vart som helst, det är i vilket fall som helst underbart. efteråt skall jag gå till torget & handla grönsaker & frukt & sedan hem & laga lite lunch & påbörja pluggandet av nutrition. som ni kanske redan vet åker jag till thailand den 20 november & kommer då missa lite drygt två veckor i skolan. därför är det viktigt & lika bra att redan nu sätta igång pluggandet ens innna kurserna börjat. ikväll blir det spinning på sats, vilket jag längtar något oerhört till.

den här veckans mål är att få åtta timmars sömn varje natt. [till skillnad från förra veckan, vilket ledde till missnöje!!] ikväll är det bara att bruska tänderna & fixa ordning mej inför natten redan innan prison break så jag kan ligga i sängen & titta på det.

hoppas ni får en helt underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade jätte skoj! Hhahahh, ja ibland måste man jue bjuda på sig själv ;p Hoppas du haft en fin höstdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91