you dont know what youve got till youre missing it alot



jag har så mycket känslor inom mej, mer än jag vågat visa. kanske mer än jag velat visa. jag låter det ta lite mer tid den här gången. mer tid att vinna, ingen tid att förlora. men jag tror jag är säker på en sak, att det är dej jag tänker på.

jag har tre dagar kvar i halmstad innan jag tar mitt pick & pack & drar till herrljunga för att dagen efter åka till thailand. det är SJUKT hur fort tiden har gått & hur jävla grymt det ska bli att åka. jag känner verkligen att jag behöver ett par veckor för mej själv. & för kim såklart! men fy faaaaan vad underbart att sätta sej på planet. frågan är om jag inte kommer fälla en liten tår i just den sekunden.



annaa, tänk när vi satt i bilen till hälsingland.. fan vad vi sjöng till denna låt.
jag längtar till nästa roadtrip tillsammans me deeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91